onsdag 20. mai 2009

FREMDRIFT

Nå har vi endelig fått avklart en del ting og kan begynne med litt planlegging.Vi reiser til Garen torsdag tirsdag. Rørlegger og L-elementene kommer fredag. Vi regner med å bruke helgen på å stable elementer og gjøre klart til sementen kommer på mandag. Ungene og jeg er med torsdag søndag.. mens morten blir til tirsdag. Vi er så heldige å ha fått hjelp av mine foreldre - de kommer oppover lørdag, og blir til Morten reiser hjem igjen. Morten trengte et par ekstra hender om mandagen så min bror kommer kanskje oppover - så her stiller folk opp på kort varsel kan man si... Helt supert....Så nå er det bare å finne frem arbeidstøy og ikke minst regntøy forløpig ser det ut som vi får greit vær i helgen. Det hadde vært flott.

Morten ymtet frempå at jeg kanskje må kjøre med henger på bilen. Vel, vi får håpe at jeg ikke behøver å rygge tror ikke jeg tar for hardt i når jeg sier at det må være 10 år siden jeg sist kjørte med en henger på slep.

Vi får kalle det en utfordring.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hyttedrømmen.

Her er vår vei til hyttedrømmen, fra kjøp av tomt høsten 2006 og ferdig hytte i 2009/10.